استادیوم خانگی لخ در شهر پوزنان مدت‌ها چشم انتظار اولین گل علی‌ قلی‌زاده بود و سرانجام این گل زمانی فرا رسید که شایعات در مورد جدایی این بازیکن و حضورش در پرسپولیس، پررنگ‌تر از همیشه به گوش می‌رسید.

گلی که پرونده پرسپولیس را بست / قلی‌زاده محبوب آبی‌های لخ‌پازنان

به گزارش قدس آنلاین، در دو هفته اخیر لیگ لهستان، علی قلی‌زاده با درخشش خود توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. در هفته اول این لیگ، قلی‌زاده در دیدار مقابل تیم زگلبی لوبین با یک پاس گل زیبا، نقش موثری در پیروزی تیمش لخ پوزنان ایفا کرد.

هفته دوم نیز، قلی‌زاده با به ثمر رساندن یک گل مهم روی حرکت انفرادی، بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت. این عملکرد خوب، نقطه امیدی برای هواداران تیمش بود، اما همچنان نام او در نقل و انتقالات به گوش می‌رسد.

در چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر مشکلات قلی‌زاده با سرمربی لخ پوزنان به گوش می‌رسید. گفته می‌شود که این اختلافات، علت اصلی غیبت او در ترکیب تیم در هفته دوم بود و به نظر می‌رسید که نیل فردریکسن دانمارکی چندان هم نسبت به جدایی قلی‌زاده بی‌میل نباشد اما درخشش او همه چیز را تغییر داد.

پرسپولیس پس از جدایی مهدی ترابی، به شدت نیاز به یک بازیکن با خصوصیات مشابه داشت و قلی‌زاده بهترین گزینه به نظر می‌رسید. اما، مبلغ بالای رضایتنامه‌ای که لخ پوزنان برای این بازیکن طلب می‌کرد، باعث شد تا این انتقال پیچیده شود و در نهایت نیز علی‌رغم تایید توافق با لخ پوزنان برای خرید قلی‌زاده از سوی رضا درویش، این انتقال صورت نگرفت.

هواداران پرسپولیس که امیدوار به جذب قلی‌زاده بودند، پس از منتفی شدن این انتقال، ناراحتی و نارضایتی خود را به وضوح ابراز کردند. آن‌ها این موضوع را به عنوان یک شکست در برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه خود می‌بینند و از مدیران تیم انتظار داشتند که برای جذب چنین بازیکنی تلاش بیشتری کنند اما لخ پوزنان عملا با درخواست سه میلیون دلاری، برچسب غیرقابل فروش را روی این ستاره زده است.

به این ترتیب علی قلی‌زاده همچنان در لخ پوزنان باقی خواهد ماند و تلاش می‌کند تا در ترکیب این تیم جایگاه خود را تثبیت کند. عملکرد او در هفته‌های آینده قطعاً نقش مهمی در سرنوشت این بازیکن و همچنین تصمیمات سرمربی لخ پوزنان خواهد داشت. از سوی دیگر، پرسپولیس نیز باید به دنبال راه‌حل‌های دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.

این در حالی است که او با عبور از مصدومیت به اردوی تیم ملی ایران هم بازخواهد گشت تا با جدایی از جمع آبی‌پوشان پوزنان، به یک قدمی جایی بیاید که هواداران فوتبال در ایران تصور می‌کردند این فصل لیگ برتر را در آنجا سپری خواهد کرد (اردوی تیم پرسپولیس).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.